מדברא חולית - צימר מדברא - ימה, צוקים | Weekend : ואם השם מדברא עושה לכם את זה, חכו עד שתשמעו את שמות הבקתות:

Midbara, a guest house in the dessert. בקתות מפוארות, מרווחות, מאובזרות ומפנקות, בנויות על גבעה מול היישוב צוקים וצופות אל המדבר הנשקף מכל עבר. ומבקתת חולית אפשר להשקיף על כל המתחם. את שולי הכניסה מסמנת אבן צהובה, חוֹלִית. יום מדהים אשר מתחיל בהר סהרונים וממשיך לתוך נחל ופרסת נקרות העקלקלה ומשם להר מדהים בשם כרבולת חררים ולבסוף יציאה ממכתש רמון והגעה לגב חולית.

הבקתות כוללות חדר שינה, סלון ופינת צפייה בטלוויזיה, . צימר מ×
צימר מ×"×'רא - ימ×", צוקים | Weekend from my.weekend.co.il
בשרים משוישים המושרים במרינדות מיוחדות, בצלייה איטית במעשנת. לצידם סלטים טריים ומיוחדים, תפוח אדמה עם עשבי תיבול בתנור. את שולי הכניסה מסמנת אבן צהובה, חוֹלִית. בטיולים המרתקים משולבים גם מיטב האטרקציות המדבריות. בושם, טטיס, חולית, זוגן, מור ולבונה ועוד. חולית סיורי מדבר אילת היא חברה המתמחה בטיולי שטח בישראל, ירדן ומצרים. בקתות מפוארות, מרווחות, מאובזרות ומפנקות, בנויות על גבעה מול היישוב צוקים וצופות אל המדבר הנשקף מכל עבר. ומבקתת חולית אפשר להשקיף על כל המתחם.

ומבקתת חולית אפשר להשקיף על כל המתחם.

בקתות מפוארות, מרווחות, מאובזרות ומפנקות, בנויות על גבעה מול היישוב צוקים וצופות אל המדבר הנשקף מכל עבר. מרפסת מוצלת מקבלת את פני האורחים, ממנה אפשר להשקיף. ומבקתת חולית אפשר להשקיף על כל המתחם. יום מדהים אשר מתחיל בהר סהרונים וממשיך לתוך נחל ופרסת נקרות העקלקלה ומשם להר מדהים בשם כרבולת חררים ולבסוף יציאה ממכתש רמון והגעה לגב חולית. בשרים משוישים המושרים במרינדות מיוחדות, בצלייה איטית במעשנת. ואם השם מדברא עושה לכם את זה, חכו עד שתשמעו את שמות הבקתות: לאחר ליל מנוחה בחניון גוונים,נקום ליום מדהים של נופי בראשית בשמורת מכתש רמון,נצא לדרך עם שחר שאנחנו מתחיליםבמגמת טיפוס אל הר סהרונים,ההר צר וארוך. בטיולים המרתקים משולבים גם מיטב האטרקציות המדבריות. מהרגע הראשון זכה מדברא להצלחה גדולה ולפרסום שנלחש מפה לאוזן, חבר מביא חבר. לצידם סלטים טריים ומיוחדים, תפוח אדמה עם עשבי תיבול בתנור. את שולי הכניסה מסמנת אבן צהובה, חוֹלִית. הבקתות כוללות חדר שינה, סלון ופינת צפייה בטלוויזיה, . להגיע אליה צריך לחצות גשרון עץ קטן;

בושם, טטיס, חולית, זוגן, מור ולבונה ועוד. ומבקתת חולית אפשר להשקיף על כל המתחם. בטיולים המרתקים משולבים גם מיטב האטרקציות המדבריות. לצפייה בפרטים נוספים לחצו כאן. את שולי הכניסה מסמנת אבן צהובה, חוֹלִית.

על בריכת השכשוך המפוסלת ועל רחבי מדברא כולה. ×'קתת נטף
×'קתת נטף from www.midbara.co.il
בטיולים המרתקים משולבים גם מיטב האטרקציות המדבריות. מהרגע הראשון זכה מדברא להצלחה גדולה ולפרסום שנלחש מפה לאוזן, חבר מביא חבר. בקתות מפוארות, מרווחות, מאובזרות ומפנקות, בנויות על גבעה מול היישוב צוקים וצופות אל המדבר הנשקף מכל עבר. יום מדהים אשר מתחיל בהר סהרונים וממשיך לתוך נחל ופרסת נקרות העקלקלה ומשם להר מדהים בשם כרבולת חררים ולבסוף יציאה ממכתש רמון והגעה לגב חולית. לאחר ליל מנוחה בחניון גוונים,נקום ליום מדהים של נופי בראשית בשמורת מכתש רמון,נצא לדרך עם שחר שאנחנו מתחיליםבמגמת טיפוס אל הר סהרונים,ההר צר וארוך. מרפסת מוצלת מקבלת את פני האורחים, ממנה אפשר להשקיף. בושם, טטיס, חולית, זוגן, מור ולבונה ועוד. ואם השם מדברא עושה לכם את זה, חכו עד שתשמעו את שמות הבקתות:

בשרים משוישים המושרים במרינדות מיוחדות, בצלייה איטית במעשנת.

בושם, טטיס, חולית, זוגן, מור ולבונה ועוד. להגיע אליה צריך לחצות גשרון עץ קטן; בשרים משוישים המושרים במרינדות מיוחדות, בצלייה איטית במעשנת. לאחר ליל מנוחה בחניון גוונים,נקום ליום מדהים של נופי בראשית בשמורת מכתש רמון,נצא לדרך עם שחר שאנחנו מתחיליםבמגמת טיפוס אל הר סהרונים,ההר צר וארוך. חולית סיורי מדבר אילת היא חברה המתמחה בטיולי שטח בישראל, ירדן ומצרים. את שולי הכניסה מסמנת אבן צהובה, חוֹלִית. ומבקתת חולית אפשר להשקיף על כל המתחם. יום מדהים אשר מתחיל בהר סהרונים וממשיך לתוך נחל ופרסת נקרות העקלקלה ומשם להר מדהים בשם כרבולת חררים ולבסוף יציאה ממכתש רמון והגעה לגב חולית. מהרגע הראשון זכה מדברא להצלחה גדולה ולפרסום שנלחש מפה לאוזן, חבר מביא חבר. הבקתות כוללות חדר שינה, סלון ופינת צפייה בטלוויזיה, . על בריכת השכשוך המפוסלת ועל רחבי מדברא כולה. בקתות מפוארות, מרווחות, מאובזרות ומפנקות, בנויות על גבעה מול היישוב צוקים וצופות אל המדבר הנשקף מכל עבר. לצידם סלטים טריים ומיוחדים, תפוח אדמה עם עשבי תיבול בתנור.

על בריכת השכשוך המפוסלת ועל רחבי מדברא כולה. בושם, טטיס, חולית, זוגן, מור ולבונה ועוד. לצידם סלטים טריים ומיוחדים, תפוח אדמה עם עשבי תיבול בתנור. ומבקתת חולית אפשר להשקיף על כל המתחם. מרפסת מוצלת מקבלת את פני האורחים, ממנה אפשר להשקיף.

מרפסת מוצלת מקבלת את פני האורחים, ממנה אפשר להשקיף. ×'קתת נטף
×'קתת נטף from www.midbara.co.il
להגיע אליה צריך לחצות גשרון עץ קטן; בקתות מפוארות, מרווחות, מאובזרות ומפנקות, בנויות על גבעה מול היישוב צוקים וצופות אל המדבר הנשקף מכל עבר. על בריכת השכשוך המפוסלת ועל רחבי מדברא כולה. לצפייה בפרטים נוספים לחצו כאן. ואם השם מדברא עושה לכם את זה, חכו עד שתשמעו את שמות הבקתות: בושם, טטיס, חולית, זוגן, מור ולבונה ועוד. הבקתות כוללות חדר שינה, סלון ופינת צפייה בטלוויזיה, . Midbara, a guest house in the dessert.

ואם השם מדברא עושה לכם את זה, חכו עד שתשמעו את שמות הבקתות:

לצפייה בפרטים נוספים לחצו כאן. חולית סיורי מדבר אילת היא חברה המתמחה בטיולי שטח בישראל, ירדן ומצרים. בטיולים המרתקים משולבים גם מיטב האטרקציות המדבריות. Midbara, a guest house in the dessert. ואם השם מדברא עושה לכם את זה, חכו עד שתשמעו את שמות הבקתות: על בריכת השכשוך המפוסלת ועל רחבי מדברא כולה. בושם, טטיס, חולית, זוגן, מור ולבונה ועוד. את שולי הכניסה מסמנת אבן צהובה, חוֹלִית. יום מדהים אשר מתחיל בהר סהרונים וממשיך לתוך נחל ופרסת נקרות העקלקלה ומשם להר מדהים בשם כרבולת חררים ולבסוף יציאה ממכתש רמון והגעה לגב חולית. להגיע אליה צריך לחצות גשרון עץ קטן; מרפסת מוצלת מקבלת את פני האורחים, ממנה אפשר להשקיף. ומבקתת חולית אפשר להשקיף על כל המתחם. בשרים משוישים המושרים במרינדות מיוחדות, בצלייה איטית במעשנת.

מדברא חולית - צימר מ×"×'רא - ימ×", צוקים | Weekend : ואם השם מדברא עושה לכם את זה, חכו עד שתשמעו את שמות הבקתות:. בושם, טטיס, חולית, זוגן, מור ולבונה ועוד. להגיע אליה צריך לחצות גשרון עץ קטן; לאחר ליל מנוחה בחניון גוונים,נקום ליום מדהים של נופי בראשית בשמורת מכתש רמון,נצא לדרך עם שחר שאנחנו מתחיליםבמגמת טיפוס אל הר סהרונים,ההר צר וארוך. לצפייה בפרטים נוספים לחצו כאן. מרפסת מוצלת מקבלת את פני האורחים, ממנה אפשר להשקיף.

להגיע אליה צריך לחצות גשרון עץ קטן; חולית. בקתות מפוארות, מרווחות, מאובזרות ומפנקות, בנויות על גבעה מול היישוב צוקים וצופות אל המדבר הנשקף מכל עבר.

0 Response to "מדברא חולית - צימר מדברא - ימה, צוקים | Weekend : ואם השם מדברא עושה לכם את זה, חכו עד שתשמעו את שמות הבקתות:"

Post a Comment